-
ممکن است روز افتتاحیه پارک با آمدن طوفان خراب شود. کودی، سامر و اِدی به کاندور کمک می کنند تا جرات پیدا کند و خورشید را بیدار کند تا به آسمان برگردد.
-
وقتی سانکای بانمک می آید، کایوتی احساس می کند دیگران او را کنار گذاشته اند. بازی قایم باشک با آسمان به سامر و سانی نشان می دهد همه چیز فقط بازی نیست.
-
روح یک کرم ابریشم بانمک فکر می کند نیازی به نگهبانان پارک ندارد که او را نجات دهند. کایوتی برای پیدا کردن گنج پنهان به کمک نیاز دارد.
-
نگهبانان پارک متوجه می شوند که چرا روح آتشفشان لاویتلاتلا انقدر سروصدا می کند.
-
نگهبانان پارک سه سگ آبی را که با هم مشاجره دارند تشویق به همکاری می کنند. چیزی که شبیه تار عنکبوت است، یک شکارچی رویای خیلی مهم از آب در می آید.
-
یکی از سه خواهرگم شده و نگهبانان پارک باید به دو خواهر دیگر برای پیدا کردن او کمک کنند. وقتی اِدی را در بازی راه نمی دهند، دلخور می شود.
-
نگهبانان پارک هنگام جستجو به دنبال مارمولک بزرگ از هم جدا می افتند. وقتی یک هیولای رودخانه جوگیر می شود، کنسرت تبدیل به یک ماجراجویی زیرآب می شود.
-
میندی و سیندی، شکارچیان هیولا، به دنبال گرگینه ها هستند. یک شبح بوفالو به کمک نیاز دارد و کودی آماده برای کمک و نجات او است.
-
پس از آنکه وودپکر وعده اشباح پرندگان پارک را نادیده می گیرد، آن ها ناراحت می شوند. نگهبانان پارک از عقاب و دوستان آموزش می بینند.
-
نگهبانان پارک به کولوکولو کمک می کنند صحبت کند. یک جوجه تیغی شبح باید بتواند از رودخانه عبور کند.