-
اتومبیل رانان در اولین روز آکادمی مسابقات اتومبیل رانی باید با یکدیگر همراه شوند تا لاستیکی فراری را در شهر هات ویلز گیر بیندازند. وقت اولین مسابقه اردوگاه است.
-
اتومبیل رانان به دنبال آن هستند که جلوی بون شیکر را بگیرند و نگذارند شهر هات ویلز را تسخیر کند. اتومبیل رانان در یک چالش تحویل غذا با هم رقابت می کنند.
-
کوپ برای کمک هم زمان به دو دوست از اتومبیل راکت فایر استفاده می کند. اتومبیل رانان کارواش بزرگ را از دست پروفسور ررویو و اختاپوس غول آسایش نجات می دهند.
-
وقتی در شهر هات ویلز برق قطع می شود، مک و دوستش سوار اتومبیل های درخشان می شوند. اهالی اردوگاه برای چالش «بگرد و پیدا کن» تیم تشکیل می دهند.
-
استرایکر اسپویلر به اتومبیل رانان نحوه استفاده از تقویت کننده ها را آموزش می دهد. آن ها باید برای دومین مسابقه فصل مهارت های جدید خود را محک بزنند.
-
اتومبیل رانان در یک چالش پریدن بهترین حرکات خود را به نمایش می گذارند. کوپ برای جمع کردن زباله های مسیر مسابقه شهر هات ویلز سوار توتال دیسپوزال می شود.
-
پروفسور ررویو مار غول آسایی را در شهر هات ویلز رها می کند. بازی «پرچم را بگیر» درس بزرگی به اتومبیل رانان می دهد.
-
یک اتومبیل خودران ترانسپورتر با یک تی رکس در شهر هات ویلز رها می شود. اکسل در چالش «رهبر را دنبال کن»، با سرعت حرکت می کند.
-
یک مسیر مسابقه دشوار مهارت تمرکز کوپ را محک می زند. وقتی اسپارک، مک و کوپ اشتباهی عکس های برایت را پاک می کنند، باید برای باز پس گرفتن آن مسابقه بدهند.
-
زمان آخرین مسابقه قهرمانی اردوگاه رسیده و حتی پروفسور ررویو و اژدهایش هم نمی توانند سد راه اتومبیل رانان شوند.